03 d’octubre 2007

Pensaments

Porto dies amb ganes d'escriure alguna cosa...
I posaré 4 coses que em tenen negre últimament.

- Ahir la porta d'un tren dels "d'abans" em va tancar la porta els nassos.. Va haver-hi gent que no va poder sortir, jo vaig entrar just. Odio la renfe i al maquinista aquell...
- Estic fart de les notícies de la Madeleine, són un insult a la intel·ligència... Que parin d'estressar amb tanta farsa.
- El cas del mocador i la nena aquesta de Girona també cansa a veure si paren de jugar amb nens, que això ja ho fan els tercermundistes dels països extremistes religiosos.
- La minijtra de foment... la molt $·"!@@| s'atreveix a fer acudits sobre la renfe i "les noves infrastructures", lo divertit es que avui m'he enterat de que els de Rússia han volgut "importar" l'exemple Ejpanyol i la gestió d'ADIF al seu país. Que vagi amb cuidadu amb el pol·loni... o les mines de Sibèria. (pobrets, els desitjo sort) als russos...

Per altre banda tinc uns bons dies disfrutant d'un nou projecte i lo millor es que ahir vaig dormir de guays.
Ahir vaig fer una cosa que feia anys que no feia... Comprar un cd original al Fnac, el nou del Boss "Magic". És realment recomanable.

Prometo no tornar-me a saltar la temàtica però són bons dies =)