19 de juny 2008

Antena 3, la decadència

Ahir vaig veure (dic veure pq a la tele que ho vaig mig veure tenia el volum baixat) una cosa que em va deixar garratibat.

Una cosa va ser el programa """"musical"""" al pie de la letra (no trobo referències a la seva web), és un programa totalement surrealista, i ja no dic els seus participants, i els músics que participen en el programa que toquen amb un rigurós playback que espanta. Més per les fantastamades que executa el trompetista, un payu que em va recordar el Risto Mejide quan el vaig veure.
Apart els participants semblaven escollits amb un tongo brutal, 3 noies i un noi si mal no recordo,... suposo que deurien ser els que fan de públic a "Diario de Patricia" i els van rescatant...
A les noies les van fer cantar cançons prou conegudes però difícils de recordar la seva lletra. En canvi al tiu li van fotre el "tractor amarillo" i el "Eva Maria se fue a la playa" per dir un exemple i el van fer passar a la "final" del programa, espantós fins al final del programa. Aquest programa n'havia sentit a parlar a EUA que n'hi havia un de semblant... Però es que no es pot exportar tot el que "sembla" tenir èxit.

L'altre programa que vaig veure en "mute" va ser "El internado". Els actors val, no criticaré que són la majoria catalans. Però em va semblar una serie tan surrealista tan rara...
Mariona Ribas, perque vas acceptar el paper?! ja veig que tota carrera d'un artista ha de tenir una taca negra...

Vaig necessitar una transfusió de Buenafuente urgent per poder tornar a, no sé no voler-me suicidar...
Pordios PROU TELE.

Per cert, avui és el cumple de me mare, per molts anys.
I avui he començat la nova feina... :-)