Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Missatges. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Missatges. Mostrar tots els missatges

24 de desembre 2007

Bon nadal i tal...

Avui ja és Nadal, ja han fet el sorteig de la loteria (no ha tocat, a Mataró sí), aquesta nit el "Juanca" ens donarà la tabarra per totes les cadenes, cagarem el tió,... Avui començarem les vacances i intentarem no menjar gaire (com sempre) i comprar poc i intentar no beure gaire el dia de fi d'any.
El pitjor d'aquestes dates es que fa 1 setmana que no menjo a casa, amb la conseqüencia que això comporta, alguns tenim aquest estomac una mica tiquis-miquis.
En fi, no feu bestiesses i no us baralleu (però es més divertit barallar-se) amb la família i sobretot molta sal de fruites...

Bon Nadal...




Now playing... Oi to the world - No doubt