Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris informàtica. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris informàtica. Mostrar tots els missatges

12 de febrer 2008

Fosdem 2008

Pos res... El cap de setmana que ve marxo!
Com cada any em desplaçaré al Fosdem a Brussel·les a veure que expliquen :-)

I’m going to FOSDEM, the Free and Open Source Software Developers’ European Meeting

Ja penjaré fotos i explicaré que hi he vist d'interessant.

08 d’agost 2007

Les empreses busquen informàtics

Segons un article a La Vanguardia, les empreses van boges per contractar a informàtics, jo que ho veig des de dins ho trobo hil·larant.
El problema que tenen la majoria d'aquestes empreses d'on es treuen la font els del diari es que no es que no tinguin professionals preparats es que la gent titulada no vol treballar per ells. La majoria d'empreses només busquen el comerç de carn entre les empreses. Em fa molta ràbia pensar que en un temps no estaré treballant aquí i que per culpa d'algú en el client que potser no li agrado.
Però que hi farem, es aquest el negoci d'avui en dia i els que ens hi dediquem ara per ara mai tindrem uns drets com podrien tenir els endollats de qualsevol empresa de >30 anys com podria ser la SEAT.