Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris j-pop. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris j-pop. Mostrar tots els missatges

16 de setembre 2007

Músics del japó...

Flipo amb la qualitat de la música del japó.
No ho sembla que en sapiguen tant de tocar... Sempre tant treballadors i tal... però es curiós que ells s'hi dediquin tant tot i que pel que sé als instituts es potencia moltíssim, malauradement més que no pas a qualsevol país d'Europa. (no tinc xifres tampoc). A Ejpaña almenys no es el cas.
Aquí en teniu una mostra. Són totes músics de grups coneguts de j-pop i s'han ajuntat per fer aquest experiment amb metalls.
Sona molt bé :-) a veure si descobriu què estàn versionant.