Flipo amb la qualitat de la música del japó.
No ho sembla que en sapiguen tant de tocar... Sempre tant treballadors i tal... però es curiós que ells s'hi dediquin tant tot i que pel que sé als instituts es potencia moltíssim, malauradement més que no pas a qualsevol país d'Europa. (no tinc xifres tampoc). A Ejpaña almenys no es el cas.
Aquí en teniu una mostra. Són totes músics de grups coneguts de j-pop i s'han ajuntat per fer aquest experiment amb metalls.
Sona molt bé :-) a veure si descobriu què estàn versionant.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris j-pop. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris j-pop. Mostrar tots els missatges
16 de setembre 2007
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
