El pròxims 25, 26 i 27 de gener es celebrarà a Granollers les primeres jornades de la Catosfera.
Hi hauràn un munt d'invitats que escriuen en blogs per parlar dels temes que dominen.
A la web de Catosfera trobareu el programa dels dies.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris trobades. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris trobades. Mostrar tots els missatges
08 de gener 2008
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
