30 de novembre 2007

Internet no en té la culpa

El problema de les entrades del concert a internet és un mal arreglo típic (per no dir xapuza).
Algú els hi hauria d'explicar com fer una aplicació web en mode text sense tantes consultes i tantes imatges i tanta parafernàlia. La pàgina d'aquesta gent (http://www.ticktackticket.com) podria ser molt més lleugera.

Quan va haver-hi el accident de les torres a new york, la pagina del NY Times va estar al punt del col·lapse, però posant una pàgina en mode text van poder evitar tots els problemes que els generava la seva pròpia pàgina.

Jo no crec que donar-li la culpa a "Internet" com sempre es fa és molt injust.
Crec que a qui s'hauria de donar la culpa es el qui va fer l'estudi de disponibilitat de la pàgina del ticktackticket. A la empresa on treballo passa això i algú perd la feina.

Perquè es molt fàcil que un servei de venda d'entrades via web funcioni.
Un callcenter per rebre trucades és molt normal que es col·lapsi perque quan estan tots els telèfons despenjats,... però una pàgina... Estem al tercer món.

Li dedico aquesta imatge al qui va pensar el disseny del software d'aquestes màquines :-)