Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Festes. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Festes. Mostrar tots els missatges

31 de gener 2008

Dijous Gras

Avui, és dijous gras o dijous llarder.
Per qui no ho sapigueu avui toca menjar botifarra d'ou, llardons i truita (vàlida en tots els seus formats). Segons la Wikipedia, aquesta festa es el senyal del primer dia de carnestoltes, aquestes festes són totalment paganes i a partir d'ara ja comença la Quaresma, periode del qual com es sabut que es dia de recolliment, dejunis, penitencia i moooolta reflexió.
El Carnestoltes és una de les festes més tradicionals a Catalunya i de les que més participació genera aquests dies.

Jo assistiré al carnaval de Torelló un dels més coneguts juntament amb el de Sitges. Mooolt recomanable (ambdós). Au, festa i xerinol·la!