Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Notícies. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Notícies. Mostrar tots els missatges

16 de juliol 2008

Me voy a mi casa

Hola,

Os anuncio... que en breve este blog se va a http://sinproyecto.eclipsi.net
Me he instalado un wordpress en mi máquina (ya que la tengo), se pueden hacer más cosas, se le pueden instalar plugins y puedo configurarlo más.

Es por eso que este alojado en blogger se dejará de actualizar.
Quien quiera seguirme podrá leerme en http://sinproyecto.eclipsi.net
Tenéis ahí los RSS y los posts a que os tengo acostumbrados... Temas personales, pensamientos, curiosidades y,...

13 de juliol 2008

Gràcies Telefònica

...Per deixar-nos incomunicats durant tot el cap de setmana.
Aquest cap de setmana des d'ahir dissabte fins demà segurament no tindrem cap mena de comunicació pels telefòns fixes.

Us agraeixo de tot cor aquest fantàstic servei que teniu.

SOU UNS TERCERMUNDISTES.

20 de juny 2008

La sgae ataca de nou




Lladres...

Avui s'aplica el cànon de la SGAE, una de les pitjors lleis que es podrien haber aprovat mai en aquest malmés estat. Aquesta colla de mafiosos picapleits (assassins, perquè no es legal, que si no també ho serien), els hi han colat aquesta llei per l'escaire.
La opció dels fabricants de pagar el gasto que els hi causa aquest nou impost segurament (segur) recaurà en nosaltres els usuaris finals.

La excusa de la SGAE per aplicar el impost es que els dipositius haurien de permetre de fer menys coses, com per exemple, una impressora o una gravadora de cds haurien de detectar si estem copiant algo amb copyright i no permitir-ho o limitar els telèfons mòbils només per trucar.

La imatge és de La Associación de Internautas.
El post amb qui m'he inspirat es de la blog del Milleiro.
I aquí teniu la pàgina de todoscontraelcanon.es

28 de febrer 2008

Ens falta aigua?

Primer van ser els avisos de que faltava aigua, el següent va ser veure al TN que la gent visitava el pantà de SAU (sense caiac ni canoes) i l'amo d'un bar proper alegrant-se per l'"agost", després els magnífics difusors a tota la premsa i després ens enterem que a Badalona 432 mil litres d’aigua es perden cada dia per una fuita que existeix des de fa tres anys i que no l'arreglaran ni la taparan fins d'aquí un any.

WTF?!
Mentrestant Medi Ambient ens fa anar a 80km/h als voltants de Barcelona i l'altre dia em va passar un cotxe oficial a 150km/h pel costat (deuria ser de CIU que l'altre dia van fer tard a una votació).
Declaro Catalunya la comunitat autonoma dels idiotes. (ho som tots sense excepció).

08 de febrer 2008

¿Quieres saber quién te tiene no admitido/eliminado en el MSN? Pues no des tu contraseña a desconocidos

He llegit aquest post a la web del "@edans" i m'ha fet pensar que jo també sóc un dels que pot haver caigut a aquesta parida del MSN.
Aquest problema tant se me'n fot perquè els contactes "importants" no els tinc al MSN, els tinc al Gtalk. Però el problema d'aquest escrit es que la colla de mafiosos que controlen el negoci del SPAM ha fet un atac de DDOS a un conegut blog del weblogs S.L. perquè ho van denunciar l'octubre passat al seu blog.
Em solidaritzo posant un retall del post que va provocar aquests atacs i em canviaré la contrassenya del MSN tot i que ja deuen tenir els meus contactes :-(

Us copio/paste del missatge.

¿Quieres saber quién te tiene no admitido/eliminado en el MSN? Pues no des tu contraseña a desconocidos

Parece mentira que después de tanto tiempo (¡años ya!) del invento de este fraude todavía haya gente que siga cayendo en él. Es muy simple, y seguro que muchos lo conocéis, simplemente se trata de páginas que ofrecen el servicio de mostrarte quién te tiene como no admitido o te ha eliminado del mésenyer a cambio de que les des tu datos de conexión, es decir, tu usuario y contraseña. Creía que este negocio ya estaba más que muerto, pero hoy mismo un par de contactos míos me han saltado con la típica ventanita que me acceda a una de esas páginas para que me lea el futuro.

Como norma general, dar la contraseña de tu correo a alguien que no pertenezca a tu familia ya es un suicidio tecnológico, y en este caso sería como darle la contraseña de tu tarjeta de crédito a una persona desconocida para que te muestre el dinero que tienes. ¿Quieres saber qué es lo que hacen? La mayoría de páginas, después de mostrarte esa información, se conectan a tu cuenta varias veces al día para molestar a todos tus contactos con spam descarado. Lo que es peor, esto puede colapsar tu cuenta y no sería raro que la perdieras para siempre, o al menos que la conexión sea pésima. Así que ya sabes, no des tu contraseña a ningún sitio web, o atente a las consecuencias.

Pero claro, ¡tú quieres saber quién te tiene como no admitido! Sorpresa: esos sitios, además de ser peligrosos, no funcionan. Microsoft cambió hace tiempo el protocolo para que los servidores de msn no difundieran esta información. Antes sí podías, pero ahora mismo ni siquiera puedes saber el estado de otra persona sin que ella te invite/admite o sin saber la contraseña de la cuenta (sin cambiar la configuración de la cuenta). Sin rebuscar demasiado, algunos sitios fraudulentos que siguen esta práctica serían: blockoo.com, scanmessenger.com, detectando.com, quienteadmite.info, checkmessenger.net, blockstatus, etc… Todos ellos son potenciales phishing, y ninguno funciona más allá de recolectar cuentas de correo.

Disculpad los lectores avanzados que ya habéis dejado atrás este tipo de engaños facilones hace mucho tiempo, pero es que hoy me he vuelto a conectar al messenger por obligación y me he dado cuenta de que las cosas han cambiado muy poquito.

31 de gener 2008

Dijous Gras

Avui, és dijous gras o dijous llarder.
Per qui no ho sapigueu avui toca menjar botifarra d'ou, llardons i truita (vàlida en tots els seus formats). Segons la Wikipedia, aquesta festa es el senyal del primer dia de carnestoltes, aquestes festes són totalment paganes i a partir d'ara ja comença la Quaresma, periode del qual com es sabut que es dia de recolliment, dejunis, penitencia i moooolta reflexió.
El Carnestoltes és una de les festes més tradicionals a Catalunya i de les que més participació genera aquests dies.

Jo assistiré al carnaval de Torelló un dels més coneguts juntament amb el de Sitges. Mooolt recomanable (ambdós). Au, festa i xerinol·la!

28 de gener 2008

Un asesino anda suelto

Tomás Delgado Bartolomé

Este es el nombre de una de los mayores bastardos que España ha conocido.

El accidente ocurrió el 26 de agosto de 2004 cuando el joven Enaitz Iriondo Trinidad, natural de Durango (Vizcaya), tras pasar la tarde con sus amigos, volvía en bicicleta al camping de Castañares de Rioja, donde estaba de vacaciones con sus padres, Antonio y Rosa.

Según los informes periciales, el coche circulaba a 173,90 km/h en una carretera donde la velocidad máxima permitida es de 90 y hubiera dado una tasa de alcohol superior a la establecida, informa Stop Accidentes.

Dada la velocidad del coche, el impacto fue tan brutal que el cuerpo del joven fue lanzado a más de 18 metros de altura, sobrepasando la luz de las farolas que estaban ubicadas en dicha carretera, según relata la madre, Rosa Trinidad.

En las diligencias previas se fundamentó que las actuaciones practicadas acreditaban que el hecho denunciado no revestía carácter de infracción criminal, por lo que un mes después del fallecimiento, la familia del joven recibió la notificación del sobreseimiento libre y archivo de las actuaciones por vía penal, con un plazo de tres días para interponer recurso.

Tres años y medio más tarde el conductor reclama a la familia del joven fallecido el pago de los desperfectos producidos en su coche por el atropello (14.000 euros), además de 6.000 euros por el alquiler de otro coche para trabajar, según la información que publican varios medios. El juicio tendrá lugar el próximo miércoles, día 30 de enero, en el Juzgado número 1 de Haro (La Rioja).

«Me da mucha pena todo este asunto. Que nadie crea que yo no me pongo en el lugar de esa familia. Yo también tengo hijos y no quiero ni pensar lo que debe ser perder a uno, pero me gustaría que ellos también entendieran mi situación».

Tomás Delgado afirma que su «única culpa» fue «pasar ese día por aquella carretera». «Soy una víctima más. Yo también he tenido mi calvario», insiste.

30 de novembre 2007

Internet no en té la culpa

El problema de les entrades del concert a internet és un mal arreglo típic (per no dir xapuza).
Algú els hi hauria d'explicar com fer una aplicació web en mode text sense tantes consultes i tantes imatges i tanta parafernàlia. La pàgina d'aquesta gent (http://www.ticktackticket.com) podria ser molt més lleugera.

Quan va haver-hi el accident de les torres a new york, la pagina del NY Times va estar al punt del col·lapse, però posant una pàgina en mode text van poder evitar tots els problemes que els generava la seva pròpia pàgina.

Jo no crec que donar-li la culpa a "Internet" com sempre es fa és molt injust.
Crec que a qui s'hauria de donar la culpa es el qui va fer l'estudi de disponibilitat de la pàgina del ticktackticket. A la empresa on treballo passa això i algú perd la feina.

Perquè es molt fàcil que un servei de venda d'entrades via web funcioni.
Un callcenter per rebre trucades és molt normal que es col·lapsi perque quan estan tots els telèfons despenjats,... però una pàgina... Estem al tercer món.

Li dedico aquesta imatge al qui va pensar el disseny del software d'aquestes màquines :-)