"TVE y Antena 3 protagonizan actos vandálicos en la Wikipedia"
http://barrapunto.com/article.pl?sid=07/08/17/1439242
No sé què dir. Però no podia estar callat. Mai havia vist com algú treia profit de la wikipèdia així. Em foten fàstic i vergonya de ser del mateix pais que aquestes dues cadenes i com pot haver gent que treu la merda així.
Espero que es disculpin publicament d'aquests actes tant deplorables.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris desinformació. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris desinformació. Mostrar tots els missatges
18 d’agost 2007
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
