Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris politics. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris politics. Mostrar tots els missatges

20 de desembre 2007

El gilipolles de la setmana



Per culpa d'aquest individu (entre altres) els lladres de la SGAE i altres... ens continuaràn robant cada cop que comprem un dispositiu susceptible a que si puguin enmagatzemar dades i/o reproduir mitjans que estiguin protegits.

Jo continuaré piratejant amb la mula gràcies al cànon que pagaré per aquests dispositius.